2008. október 22., szerda

No és ez is kötelező...

Még éppen időben kaptunk észbe és elmentünk az OKI nemzetközi oltóhelyére. Így ma Misko is kapott két újabb oltást: sárgaláz és hepatitis A, B ellen.
Csak a Gergő ment vele, mert én éjszaka nem voltam túl jól (feltehetőleg a sárgaláz oltásom utóhatása). A papa nekivetkőztetve mondta fiának, hogy szuri lesz, mire az csak annyit mondott, hogy "nem", aztán már meg is kapta. Majd jött a szokásos "ajjajjaj". Aztán a következő "nemnemnem" és a következő "jajaj". Két színes ragtapaszt követően pedig az autókázás és a doktorbácsival "csevegés" autófelmutatással. Egy hős ez a kis ficsúr és kész!

A képen éppen azt mutatja fintorogva, hogy hol a "bibi".

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Aranyos a kis kölök! Épp azt néztem, hogy milyen jó kis vaskos lábai vannak. Barninak is ilyen volt ennyi idő korában, sőt még most is, csak már keveésbé párnás. Emlékszem mondták is többen, hogy milyen kis izmos gyerek. És akkor még én is azt hittem ...
A montenegrós címedről viszzajönnek a leveleim. Próbálkoztam más címekkel, de nem tudom, hogy működik-e?

Névtelen írta...

Most akkor koltoztok?? :(

Andibubu írta...

áttelelünk. elköltözünk, mint a gólyák, csak 1el arrébb. :)
jól lesz ez így, csak azt sajnálom, hogy miso majd nem emléxik rá, ha nagy lesz. de majd szószátyár anyu frissíti időnként a memóriatárat...
:)

Andibubu írta...

landi: teljesen lehüjültek az emiljeim. azért persze volt, amit 3 pldben kaptam tőled, ami monnyuk jobb, mint az 1sem.