2008. június 29., vasárnap

A hallgatásról

A szünet oka alapvetően az volt, hogy terhes lettem és rendkívül rosszul viseltem fizikailag. Ez persze nem volt véletlen, mert a várandósság kilencedik hetében kiderült, hogy nincs magzati mozgás és szívhang sem. A természet ezúttal úgy döntött, hogy nincs még itt az ideje annak, hogy családunkba újbb lélek költözzön.

A terhességhez még annyi hozzáfűzni valóm van, hogy a 12-13. héten esedékes chorion biopsziát (a Best Doctors is ezt ajánlja) elvileg a volt MÁV kórházba kellett volna elvégezni, de kiderült, hogy június 30-tól ez a lehetőség megszűnik. Elvileg a Kilnikákon lesz rá lehetőség, de ez nem egyértelmű. Az is elképzelhető, hogy egy következő terhességnél a legközelebbi vizsgálati helyszín Bécsben lesz.

Az abortumot dr. Nagy Zsolt vizsgálja genetikai szempontból. Még nem tudjuk, hogy a minta használható-e és azt sem, hogy mennyibe fog kerülni. Ezen kívül természetesen a kórház elkészíti a szövettani vizsgálatot.

A másik indok sokkal prózaibb. Költözködünk Budapestre. Ennek alapvetően nem örülök, de Miskonak jobb lesz: rendszeres gyógytorna és úszóedzés, stb.

Tehát ezúton elnézést azoktól, akik eddig írtak, igyekszem mielőbb reagálni...

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Andi, nagyon sajnálom a babát! Izgultam érted, már gondoltam is, hogy írok a Gergőnek és megkérdezem tőle hogy vagy! Azért sokáig ne szomorkodj, majd jön olyan aki veletek marad!
Megdöbbentő, hogy csak így hipp-hopp megszünik a magzati diagnosztika. Nemhogy fejlődnénk, hanem még visszafelélépünk. Szuper! Ez megint a híres magyar eszetlenség! És mégis mit mondtak, hogy mi az oka?

Névtelen írta...

Ugy sajnalom! A hordozosagi vizsgalatnak meg mindig nincs eredmenye?

LAW írta...

jól vagyok. jól viseltem. másnak fel sem tűnik, hogy terhes, aztán meg lesz egy erősebb menzesze... nekem persze feltűnt :), vártuk is volna, de jobb ez igy. annyira rosszul voltam, hogy éreztem is, valami nem lesz itt rendben.
okokról még nem tudunk. az UH orvos szerint valami genetikai rendellenesség, de nem dmd, arra az ilyen természetes szelekció nem jellemző.

LAW írta...

nem tudom miért lett "kirakat" a nevem...
law