2010. november 15., hétfő

Őszi gyűjteményes

Egyre nagyobb gondban vagyok a lejegyzéssel. Egyfelől, mert ahogy haladunk a korral, a "babás elszólások" elmaradoznak. Másfelől pedig szószátyár, mint anyukája, így nem is győzöm a dolgot. Ezen kívül pedig még mindig jókat mosolygunk a szövegeken, de leírva már nem annyira extra vicces, mint a pillanatban megélve.

-Mama! Maraddá mosmá csendben, nem bíom ha ennit beszész. (Bagoly mondja verébnek... :D)

Az öltözködés semmilyen szinten nem tudja felizgatni. Egyszerűen zéró a kooperációs szint, az önállóságról pedig nem is álmodom. Némi fenyegetőzés, hogy mi nem lesz, ha nem jön villámsebességgel:
-...hát ezt nem tudom megúszni...

Úgy gondoltam, hogy a reggeli műzli adagot egyszerre teszem ki a tányérjába:
-Nem szejetem, ha sokat acc, mej akkoj nem kaphatok még.

Valamit csócsál az asztalnál:
-Ennek olyan mellékíze van. Azé van neki, mej sejetem.

Régen nem hallgatott Kalákát fülel a nappaliban:
-Gyeemekkoomban nadon sejettem ezt az éneket...

Magyarázom neki, hogy csapkodni nem szép dolog:
-Jaaj, én ezt még nem tudom megtanulni, mej picike vadok. Majd ha iskolás leszek megtanulom.

Éppen hajtunk be a garázsba:
-Kérlek találd ki, hogy tappancsozás közben milyen mesét szeretnél.
-Majd ha felértünk válaszolok.

-Apa!!! Lassított feevétellel kappjá el, hod eee tuddak szaladni.

Körömvágás közben:
-Ájjá meg szépen mama! Csak eddet akaok kéédezni!
-Na kérdezzél!
-Csak lassan, szépen, finoman, nemfájósan.

-Ennek a viágnak van szimata.

Létra tetején állva:
-Mama ezen a hőfokon megvárlak.

-Nekem nem kell pisilni, mej nekem nincsen hudom.

-Kihúzták a szeget! (Mármint, hogy "kihúztam a gyufát", a fejedelmi többest még mindig kedveli.)

Apja járdára parkol:
-Méj menté rá az emberi útra?

-És az Anezék??? Ők melyik bólygón laknak?

Bringázás közben:
-Nem tudok továbbmenni, mej lejáát a jogosítványom.

-Apa, ne mennyé be a bótba, mej nem akaom. Eccejűen fuss el véle és nem akajom.

...mert a tengeri emlősök még mindig a mindennapok részét képezik:
-a deefin úd szapoodik, mint a bolondgomba.
Ül a felfújható repülőjén és láthatóan nagyon küszködik:
-Mit csinálsz Miso?
-Megszülesztem, mint a deefint.
Természetfilmben vemhes tengeriemlős úszik át a képen, közben apja viccelődik nekem:
-Bekapta a legyet...
-Apaaaaa, nem ledet, deefint!
Reklámtáblára mutat:
-Oda nézz, oda van mutatványozva, hogy vizsgálnak egy palackojjú delfint!

Nincsenek megjegyzések: