2010. augusztus 23., hétfő

Kacsa akták

Misko nyári kacsa-kalandjából a Facebook felhasználók már láthattak ízelítőt, most pedig jöjjön a történet néhány részlete szövegben:

Miso beszél a kacsához, miután kimerítően megúsztatta a jószágot:
-Most pedig bezáálak a wjáttába (wiatka=sufni). Bocsássá meg kélek, ott a helyed és kész. pivenni kell.
Szépen elhelyezte a kosárban, majd felkászálódott a wc tetejére és azt monda, hogy maradni szeretne még; a sötétben.
-Mama, piszit nyissad ki az aatót! ... ez így jó, ez most nagyon hangulatos!
Úgy húsz percel később önelégült képpel megjelenik, de nem szól semmit. Az eltelt majd fél órában egyszer ráhozta a gyanútlanul wc-re induló bátyámra a frászt, aki nem számított arra, hogy valaki a klozetban gubbaszt a wc tetején. Dziadeknek végül elmondja:
-Ne aggóddá te, beszoítottam! - és rettenetesen büszke magára.
Midez tulajdonképpen azt jelentette, hogy a Malutki (mert így nevezte el a kacsát) a mosógépben dekkolt, mert Mikso megunta, hogy a kosárból mindig kiugrált.

Késő délután megkértem, hogy ne játszon már a kiskacsával, mert szegény piszkosul kimerült már a nagy szerelemben. Mondta, hogy jó, de kicsit bemegy hozzá a wiatkába.
Én közben megúsztattam a kutyákat, tehát lehet deriválni, hogy kb. mennyi időt töltött bent. Amikor szólongattam, azonnal jött és ellentmondást nem tűrő kézmozdulatokkal közölte:
-Látod mama. Féé peec vót az egész. Ennyi. Pikk-pakk itt vagyok.

2 megjegyzés:

Ildi írta...

Kacsaaktán, Ribikén könnyesre röhögtem magam!!!!!! Nem lehetek óvónénije Misónak? Csak egy kicsit, kérlek, kérlek!!!!! :)

Kriszti írta...

Eszméletlen édes lehetett, én is nevettem ahogy olvastam. Nem unatkozhattok mellette... :)
Malutki, hogy bírja? :))