2008. március 29., szombat

Természetgyógyászat

Gergő egyik kollégája ajánlotta, hogy keressük fel, mert náluk hatásosnak mutatkozott a dolog. Tehát felkerestük Győrben dr. Andrej Sokolovot, akiről nem derült ki, hogy milyen orvos, viszont érthetően töri a magyart és számunkra érthetetlen dolgokkal és kifejezésekkel dobálózott.
Gumiszalagokat erősitett Misko csuklóira és bokáira valamint egy elektródákkal ellátott pántot a fejére, amit laptophoz kötött és az azon futó "Cybernetic Biofeedback" nevü softwaret futtatva rajta kb. 15 perces vizsgálódás után belecsapott a diagnózis felállitásába. E szerint Miskon nem tapasztalható DNS szintü elváltozás, viszont nem jók a májhoz kapcsolt értékek, magzati korban érintve volt cytomegalovirus, Herpes simplex virus, illetve az Epstien Barr virus által. Ezek mind a herpesvirusok családjába tartozó virusok és az ember szervezetében ab ovo 80-95%-os valószinüséggel fellelhetőek. A májenzim értékek még valóban nem álltak helyre, de hogy gumiszalagokkal nem fogja megmondani nekem, hogy mi újság sejtmagon belül az egyszer fix.
Ezen kivül adott két fiola homeopátiás szert, amit ha kémiai szempontból vizsgálok, akkor gyakorlatilag viz és alkohol, ha bioenergetikában hivő ember vagyok akkor pedig hatásos szerek lehetnek.
Az egyik Metabolic 1, a másik ME-1 névre keresztelt Dr. Recomend márkanévre hallgató Egyesült államokból származó szer. Napi 2x2 csepp nyelv alá (hogy ezt hogy oldom meg 1 évessel...)

A vizsgálat 28 ezer, a szerek pedig egyenként 16 ezer forintba kerültek, amit persze csak már mindennel végezve mondtak meg.

Összegezve nagy hóhányásnak tünik a dolog és még szemérmetlenül sokba is kerül. Ugyanakkor pedig, az ember minden lehetőséget meg szeretne ragadni, ami adhat reményt, ezért helyzetünkben felelőtlenség lehet teljesen elutasitani. Ameddig nem ártalmas dologról van szó vagy olyanról, ami kizárhat egy másikat, addig nagy dilemma nincs. Próbálkozni kell!

Natural Healing Center "AXON"
Dr. Andrej Sokolov
Győr, Szent István út 19-25.

6 megjegyzés:

Asi.Feri írta...

Kedves Miskó anyuka.
Ezek a szélhámos koklerek pofátlanul kihasználják a kétségbe esett szülőket akik mindent meg tennének gyermekükért.
Ha leg közelebb hülyeségeket akarsz hallani csak szólj Én írok neked. Én is régen be döltem nekik,de most már börtönnel büntetném
az ilyen szélhámosságokat.

Asi.

Andibubu írta...

Én szélhámosnak nem nevezném, mert felmutattot már pozitív eredményeket. Ezen kívül az én alternatív gyógyászatokkal kapcsolatban szkeptikus apám (aki egyébként orvos) azt mondja, hogy ezek a szoftverek tényleg mutatnak "érdekes dolgokat". Ez kicsit olyan, mint az íriszdiagnosztika, az is kóklerségnek tartják, de ugyanakkor van ismerős, aki így szerzett tudomást még időben az alakuló agytumoráról. Szóval teljesen biztosan nem zárom ki a "kóklereket", de nyilván kellő körültekintéssel kell kezelni.

Névtelen írta...

Harmadszorra jártam Sokolov doktornál és bár elsőre nekem is hóhányóságnak tünt, ennyi pénzért gonoltam hiszek benne.
Rákom volt, tüdő és nyirok áttétekkel, ráadásul nagy kemo kezelést kaptam. 4 hónappal a kezelések után mentem hozzá és 3 üvegcsét kaptam.
Éveken keresztül jelentkező problémáim egy-két hónap alatt megszüntek.A kemoterápiás kezelések mellékhatásai enyhűltek.
Levittem egy barátom fiát, akit lisztérzékenységgel öt éve kezelnek az orvosok. Megjegyzem eredménytelenül. Fél órás vizsgálat után kiderült, nem lisztérzékeny a gyerek, a hasnyálmirigy nem működik rendesen. Egy hónappal a kezelés megkezdése után a gyermek kenyeret(is) eszik. Könnyű rávágni valamire, hogy hülyeség. Egyik barátom akivel mentem, semmiben nem javult. Igaz, ő úgy jött el a vizygálatról, hogy szerinte nagy humbuk az egész és nem is szedte be a homeopatiás szereket.

Andibubu írta...

Köszönöm a pozitív beszámolót. Mi szedjük a 2 féle szert, ahogy a doktor előírta. Egyelőre nem tudok semmiről sem beszámolni, de ez a mi esetünkben nem is meglepő. Ami meglepő volt, hogy Sokolov technikája nem mutatott genetikai betegséget. Persze az is lehet, hogy a Duchenne nincs a programba beépítve. A következő találkozót nyár végére időzítjük, meglátjuk mit mutat akkor a diagnosztika.

Unknown írta...

Kedves hozzaszolok!
Tud valaki a doktor Urhoz elerhetoseget megadni?
Elore is koszonom!

Névtelen írta...

Andre Szokolov száma: 06 20 972 3434