2008. május 7., szerda

Aloe és Noni

Találtam egy olasz céget, sokféle egészségmerörző termékük van, pl az aloe vera és noni juice egyben. Valaki ismeri? Használta már? http://www.esitalia.it/esitalia/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=117&category_id=24&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=38
Az íze pocsék, Miso nem is akarta meginni tegnap. Tehát arra is várnék ötleteket, hogy ki mibe teszi, illetve hogyan ízesíti, mert ezt így maximum fecskendővel, koncentrátum formában tudom esetleg lenyomni a torkán, de ez naponta 3x nem megoldás és nem is akarok erőszakosodni vele.

2 megjegyzés:

Landi írta...

Az Aloe meg a Noni íze külön-külön is pocsék, el tudom képzelni milyen lehet egyben! Én csak Nonit itatok a gyerekkel és gyümölcslébe keverem (pl. sárgabarack vagy őszibarack lébe), de azt a jellegzetes ízét nem tudja semmi elnyomni, vagyis így is rossz. Lehet, hogy ha jól felhígítanám (mondjuk 3 dl gyümölcslé és 30 ml Noni) akkor jobb lenne, viszont ennyi lötyit egyszerre nem iszik meg Barni. Szóval, nem tudom.

Andibubu írta...

délután azt csináltam, hogy körtés almalébe tettem (kb 1 dl). simán benyakalta, szóval megnyugodtam 1 kicsit. kis bélpokloskám ezt is benyomja! :) kíváncsi leszek mi lesz, ha beleteszem a porokat...