2008. május 23., péntek

Cérna-beültetés

Szerintem most sokak számára egy tisztes méretű kérdőjel jelenik meg. Ezt éreztem én is, aztán utánajártam...
Ez tulajdonképpen az akupunktúra ötvözése nyugati gyógyászattal, vietnámi módon felfejlesztve.
A cérna-beültetés módszere során egy felszívódó egyszálú cérnát ültetnek be a meridián és a kollaterális pontokra, annak érdekében, hogy hosszaban tartó serkentő hatást érjenek el (hogy mit serkent, az nyilván attól függ, hogy melyik akupunktúrás pontokat stimulálja).
Le Thuy Oanh módszenek is hívják (a képen látható hölgy)
Vietnamban Ha Noi és Ho-Si-Minh városokban lehet a technikát alkalmazó kórházakat találni (azt hiszem ezeken a helyeken is utána kell majd járni), Európában pedig:
A honlap szerintem nem minőségi és a technika leírásáról szóló tanulmány is tartalmaz ellentmondásokat. Persze az ember sokmindenre nyitott, ez esetben legfőképpen azért, mert egy DMD-s apuka számolt be a beavatkozás utáni sikerekről.
Ezen felül a neten egy db. DMD-s esetleírást találtam. Indiai fiú esetéről szól, akinek a cérnabeültetés után megháromszorozódott a sétaképessége.

2 megjegyzés:

Landi írta...

Ez nagyon érdekes. És mit mondott az a DMD-s apuka, milyen javulást tapasztalt? Ők itt voltak Magyarországon ilyen kezelésen, vagy külföldön?

Névtelen írta...

Itthon is csináják a Yamamoto intézetben. Nekem sokat rontott az állapotomon, de több embert ismerek akinek segített. Ha valakinek kérdése van: jacint@jacint.hu