2008. május 8., csütörtök

Az alternatív alternatívája

http://www.varghagyogymod.hu/index.php
Kicsit a "divatos dolgok" (pH, ajurvéda, energiák, stb.), kicsit a minden más, kicsit reflexológia, vegyítve a TCM-mel...
Érdkes.
Ez is - bár más megközelítésből - a szervezet alapjárati egészséges működésére törekszik. E téren hasonló a Bemer mágnesességhez és a reikihez is. Persze lehet mondani, hogy az általános "hungbug" mit keres a palettánkon, mikor itt a disztrofintermelésre vagy a génreparálásra kellene koncentrálni. Én ezzel együtt hajlamos vagyok hinni ezekben. Persze nem hiszem, hogy másként tudnám kezelni a dolgot. Első ránézésre az ember mindenben a megoldást látja.
Ha jól értem a dolgot akkor a diagnózis felállítás a talp különböző pontjainak kitapintásával történik, aztán pedig több hónapos, 3 fázisú terápia következik, amelynek szerencsés esetben életre szóló hatása van (természetesen ez akkor lehetséges, ha a páciens hajlandó a teljes életmódváltásra).

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én pár éve voltam a Vargha "doktornál"! Pénzrablás az egész. Nem mondom, hogy a talpmasszázs nem jó, mert jó, de lehet találni olcsóbb és gerincesebb embereket is. Nekem azt mondták, hogy 6 hónapon keresztül minden nap kell mennem, alkalmanként 8 ezer forintért! A végén már alkudoztunk és már 5 ezerért is megcsinálták volna.... Inkorrekt nagyon.