2010. január 16., szombat

2010 - harmadik Casa nap

Ismét korai kelés, de ezúttal viszonylag gyors sorra kerülés. Előtte persze picit agyaltunk, hogy melyik sorba kell állni, aztán végül az egyik ajtónálló tanácsára a "segunda vez" azaz a második alkalom csoporttal mentünk be és megkérdeztük, hogy mik a további teendőink. Joao pár másodperc alatt bökte ki, hogy újabb "spiritual work in the afternoon", illetve, hogy szerezzünk be szentelt vizet.
Délután 14.00-kor ismét bementünk az operációsokkal. Ezúttal kaptunk kezünkbe egy félcédulát kétféle firkával. Misko most az én ölemben pihent, a szemét nem nagyon akarta becsukni, megtettem helyette és koncentráltam. Tényleg csak rá figyeltem kb. 40 percen keresztül, nem zavart meg senki, csak kétszer hallottam, hogy most már ki szeretne menni, de simán elintéztem egy-egy csendes nemmel. A végére azért rendesen elfáradtam...
Utána kapszulakiváltás - most csak 1 dobozzal kaptunk, vízbeszerzés, majd gyenge probálkozások, hogy a ficsúr lelassuljon.
Tavaly a műtét után Miso valóban belassult és rengeteget aludt, most mintha a fordítottját tapasztalnám. Biztos erre is van válasz, csak nem az én tarsolyomban...

Nincsenek megjegyzések: