2008. április 2., szerda

Flavin7

http://www.flavin7.com/

Ennek a cégnek van őssejtszaporító étrendkiegészítő tablettája. Azt mondják, hogy a szer serkenti a csontvelőben az őssejtek termelősését, amik a vérbe jutva az "igénylő" szervbe - esetünkben izmok - jutnak és beépülnek, izomsejtté válnak.

A dolog ott hibázik, hogy ha egy génhibás a saját őssejtjét használja, akkor az ugyanolyan génhibás lesz, mint a többi izomsejt. Ugyanakkor, ha több sejt termelődik és osztódik, akkor elvileg késleltethetőek tünetek, mert a tökremenő izomsejteknek van utánpótlása.

Érdekes gondolat, talán ezt is érdemes lenne kipróbálni.

3 megjegyzés:

Asi.Feri írta...

Ezt a csodaszert több DMD- ismerősöm szedte de semmi hatása nem volt náluk.
Természetesen én is kipróbáltam,egy kicsit jobban éreztem magamat tőle de nem volt
hosszan tartó.

Asi.

Andibubu írta...

Én olyan anyukával beszéltem, akinek a fia 1 éve szedi és szerinte javult tőle. Persze ezt nagyon nehéz objektív teszt nélkül megállapítani. Az alternatív (de még a hagyományos) lehetőségek körére alapvetően igaz, hogy bármi használhat, ami nem árt. Nekünk egyébként is nehéz lemérni, hogy mi a jó, mert nincsenek tünetek (remélem nem is lesznek).

Anita írta...

Sziasztok! 33 éves vagyok és sma III-as beteg. Én is szedtem a készítményt. Az-az igazság, hogy először még csak éreztem valamit, de azután visszaállt minden az "eredeti" állapotra. Pedig tudom mérni a változást, mert hála istennek még tudok menni!